torsdag 17 december 2015

Grått ute Och planer för dagen

men såphalt på vägarna. Till och med på gruset utanför huset var det superhalt. Skjutsade Emelie till bussen i morse då det inte gick att cykla. Hon hade en stor väska att släpa på då hon efter skolan ska åka iväg och rida på Totte. Jag måste bara berätta om det..... Emelie svarade på en annons om foderhäst. Det visade sig vara en kompis, kompis mamma som hade hästen. Hon erbjöd Emelie att få komma och rida med hennes dotter en gång i veckan, då hon både hämtar och lämnar Emelie. Så snällt! Jag kommer att skjutsa, det ska hon inte behöva. Det är en jättefin, stor häst som Emelie kommer kunna hoppa med och hon är så lycklig. Så idag är alltså premiärridningen!

Jag ska ägna dagen till att slå in julklappar och fixa lunch. På em ska jag till vårdcentralen och träffa en läkare kring min hjärtklappning och yrsel. Hoppas på att träffa en läkare som lyssnar och bryr sig om vad jag säger. Det återstår att se!

Ska också hämta en försändelse från IVO. Nyfiken på vad det är. Kan det vara ett besked om resultatet av anmälan, om dom ska utreda eller ej, eller är det en färdig utredning? Ja, det återstår att se det med.

Nu blir det en något sen frukost, som vanligt består den av kefir, idag med hallon, blåbär och frön!

Ha en bra dag ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar