måndag 6 juni 2011

Vilken underbar helg

Inte nog med att vi har varit långlediga, så har vi också haft det SÅ bra hela helgen. I fredags fick jag umgås med lilla barnbarnet som sov över och det var riktigt mysigt. Hon börjar bli så stor och tiden går alldeles för fort. Hon är så underbar lilla stumpan :-) 

I lördags åke jag och kärleken till stugan efter att ha skjutsat Emelie till hennes farbror och faster. 

Vi har firat vår första bröllopsdag OCH 
att vi varit rökfria ett helt år nu.

 Vi har ätit och druckit gott och bara gjort det som fallit oss in. Turligt nog så föll det oss in att jobba lite, så vi fick en hel del gjort både på tomten och på stugan. Men vi har också slappat, solat och haft det jätteskönt.

Gratinerad hummer åt vi till förrätt

Grillad Oxfilé åt vi till varmrätt och

jordgubbar till efterrätt. 
Skumpan glömde vi bort att öppna så den finns kvar till en annan gång :-) 

Jag är så glad och tacksam för att jag har dig Jocke. Du betyder så mycket för mig och jag älskar dig över allt sunt förnuft och alla tänkbara gränser. Tack för att du finns och för att du är min. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar