fredag 20 augusti 2010

Behandling nr fyra avklarad

Fick fjärde dosen idag, Taxen i högre dos. Strulade med porten, vilket är mer regel än undantag. Dom brukar få fart på flödet efter lite trixande men idag ville det sig inte. Fick gå till röntgen för att kolla om den slaggat igen men den var i gott skick. Fick behandlingen ändå till slut, tack och lov.

Än så länge mår jag bra. Är lite trött men inte alls som förra gången. Jag pratade med sköterskan idag om att hoppa över sprutan men hon kunde ju naturligtvis inte säga nåt annat än vad doktorn sagt, så jag tar sprutan i morgon och hoppas på det bästa. Ha en trevlig helg allihop

6 kommentarer:

  1. Hej Carina! Vad du är tålmodig och modig! Vi håller tummar, tår, ja allt som går för att du ska få må bra. Har jobbat en vecka och en sak ska du veta, dina kolleger tänker på dig och pratar ibland om dig och det de säger är GOTT. Du är saknad och vi ser fram emot när du orkar komma och hälsa på. Stressa inte med det utan ta det när du har lust och ork. Sänder tusen kramar och massor med kärlek. Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Anne. Jag saknar er också och kommer snart och hälsar på. Ta hand om dig, kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag är en mamma i din ålder som fått diagnos bröstcancer,fick också min fjärde behandling för en vecka sen på måndag.Ville bara skicka en varm hälsning!!!
    Mvh
    Marie

    SvaraRadera
  4. Tack Marie och lycka till. Stora kramar

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får må bra och ha en skön helg,
    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  6. Bara två kvar! :)
    Att räkna ner var för mig den bästa metoden. Istället för att tänka "jag har bara fått en osv." så tänkte jag "bara fem kvar, bara fyra kvar..." Den mentala inställningen gör betydligt mer än man tror.

    Önskar dig lycka till med de sista två och att operationen går som smort efteråt.

    Kram, P

    SvaraRadera