måndag 31 maj 2010

Vad ska jag göra idag????

Gick upp med Emelie i morse och cyklade med henne till skolan. Hon är så underbar min lilla tjej. Vi var på markanden i går och hon köpte småsaker som ring, halsband, armband och snäckskal. I morse skulle allt med till förskolan för uppvisning :-) Hon hängde på sig alla smycken och blev så fin. Hon var så stolt och glad när vi cyklade i väg. Att hon sen även hade nya kläder på sig och slapp jackan, gjorde saken ännu bättre :-)

Jag skulle behöva städa idag, men det är fint väder. Skulle behöva ta en långpromenad också men det skulle vara skönt att sätta sig i solstolen!! MÅSTE betala räkningar iallafall, vare sig det är solsken eller inte. Så jag börjar med det så får vi se vad det blir sen. Blir nog en långpromenad i solskenet :-)

I dag har jag varit rökfri i en vecka :-) Ja, med undantag för lite lite fusk i helgen, men det smakade inte gott så det räknar jag inte :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar